Tvarus kavos pasaulis


Partnerystė ir ryšiai

Glaudžiai bendradarbiaujame su savo pardavėjais ir palaikome su jais ryšius. Mums svarbu pasirinkti pardavėjus, kurie turi panašias vertybes. Tik taip įmanoma atsiliepti į rinkos pokyčius ir poreikius, suprasti vartotoją ir iš šios perspektyvos kurti automatinius aparatus. Todėl labai sąmoningai renkamės turėti savo išorės tarnybą, kuri keičiasi informacija tiesiogiai su pardavėjais. Tai rimti ir tvarūs santykiai. Čia, NIVONA komandoje, mes mąstome ir kuriame iš vartotojų perspektyvos. Geriausiems automatiniams šiandienos ir rytojaus aparatams.  


Jums: arti, tiesiogiai, tvariai.

Mes ne tik arti pardavėjų, bet visada pasiekiami jums ir jūsų NIVONA aparatui. Nes mes įsitikinę, kad automatinis aparatas nusipelno ilgo gyvenimo. Ilgi ir tvarūs ryšiai. Todėl kiekviena priežiūra bei remontas apsimoka. Tam nereikės toli keliauti, nes visus priežiūros ir remonto darbus atliekame tiesiogiai pas save, Niurnberge. Joks NIVONA aparatas be reikalo neskraido po pasaulį. Tačiau tvarumas mums reiškia ne tik tai, kad NIVONA aparatą naudotumėte ilgai. Ne. Tvarumas mums yra ir ilgalaikių ir garbingų ryšių kūrimas – su jumis, savo partneriais ir pirmiausia savo darbuotojais.

Nauji kavos skonio standartai

Beje, kalbant apie kavą ir tvarumą: tai, kas anksčiau buvo prieskoniais, šiandien tapo kava. Tai vienas geriausių prekybos produktų. Kiekvienais metais surenkama apie 150 milijonų maišų žalios kavos ir didžioji jos dalis eksportuojama. 70 % kavos atkeliauja į vartotojų šalis, pavyzdžiui, į Vokietiją.

Kad šioje šakoje kas nors galėtų būti kitaip, negalėjo niekam ateiti į galvą. Tačiau visuomenės pokyčiai pareikalavo daugiau sąmoningumo. Pirmiausia vartojimo srityje. Todėl daugelis narių kavos gamybos grandinėje siekia socialinių ir ekologinių tikslų.

Conscious Coffee

Atsakomybė prieš žmogų, aplinką ir regionus Visa tai apibendrina sąvoka „Conscious Coffee“. Siekiama paremti smulkius augintojus skurdžiose regionuose, tausoti išteklius ir tvariai juos naudoti, taip pat gerinti žmonių darbo sąlygas. Kaip ir bet kokių kitų maisto produktų atveju, čia svarbu vartoti sąmoningai ir vertinti produktą. Teigiamą kavos poveikį mums norime grąžinti tiems, kurie jį mums padovanojo.

coffee
„NIVONA“
PARDAVĖJO PAIEŠKA